trött på fucking jävla iiiiiiiiii

Igår kväll vid 10 var jag så jävla taggad på att skriva ett blogg-inlägg, men vad fan händer inte då? Jo, blogg.se stejkar, eller bara bojkottar mig. Men så blev det. Därmed har jag inte känt att denna sida varit värd att besöka förrän nu, när jag förlåtet dem(den).

La iaf inte undan jackan igår. Pallade ej. Fick skjuts av rebecca istället, så jag behövde ej kila ner på stan. När jag kom hem från Ulgaets träning var mama fett negativ över att jag skulle köpa jackan och kom och sa massa saker som gav mig dåligt samvete. Prytt på day.
Ska nog åka ner och kika på den imorgon, om jag orkar dvs. Har varit så jävla lat den här veckan så att det inte är sant. Jag är trött heeela tiden. På morgonarna, på kvällarna, i skolan, under träningarna. Det är som om coopertestet tog musten ur mig. Åså är det innebandy, hela, hela, hela tiden. Var jag än går så är det en innebandy spelare där, en innebandy klubba, en innebandy hall. Vafan lever jag i för någon innebandy relaterad värld?

Idag kom pappa hem med ett nytt jumbo lås till min moppe som är färdig fixad. Så imorgon ska vi åka och hämta min pärla. Mihi. Och trot eller ej.. imorgon kväll så äre... bara bam bam baaa... INNEBANDY TRÄNING. Maffigt eller vadååå?

Jag förstår att folk tröttnar när de börjar leva i den här världen.
Imorgon har jag dos lektionos. Först espanol 10.30 sedan engelska 13.55. jag har alltså 2,5 timmes håltimme däremellan och jag har en liten aning om vad jag ska göra. Ska skriva lite fakta om Martin Luther Kings verksamhet på engelska. Eller vad han gjorde under sin livstid inom rasismen och politiken i USA.

Jag hatar MatteB, jag fullkomligt Haaaaatar det. Jag känner på mig att det är något jag kommer så läsa upp på Komvux eller nått.....

Måste ta mig till duschen nu. Har suttit framför denna dator i en timme nu och luktat bleee. Bye!

Kommentarer
Postat av: BECCA

FÖRSTA GÅNGEN DU NÄMNER MIG I DIN BLOGG.. Fett stolt!

2007-09-13 @ 19:53:27
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0