vinst, O.S.A, skolkning, coopers

Teeero det eller ej, men vi vann med 6-2. Vii er bezt. Vi var alltså 9 utespelare och en ceeper. Jag var nästan helt säker på att vi skulle förlora. Iaf när vi åkte från stan. Och på promenaden. Men när vi började lira visade det sig att de hängde med oss på vårat lugna tempo. Vilket passade oss perfis eftersom vi inte ville vara helt slutkörda redan efter en period. Jag kirrade ett mål och en ass. Med nya stickan dårå. Funkar bra. Jag har inte skjuta med den än, men det kommer väl... hoppas jag.

Jag började lösa boken O.S.A, på riktigt, i bilen på vägen till matchen. Har redan läst ca 90 sidor och jag är back on track. Jag gav upp bokläsandet ett tag där. Det var den dumma boken som camilla läckberg skrev som gav mig avsmak för läsning. Fy, henne gillar inte jag. Däremot gör mamma det. Men inte jag. Håller mig till Denise Rudbergs böcker. Efter O.S.A ska jag läsa storlek 37, lite fel ordning men de hade inte storlek 37 på stadsbibblan och jag kände verkligen för att läsa så det fick bli denna.

Nu är det bestämt. Jag ska inte gå på friskis imorgon. Magda fyller i min närvaro. Vill vara utvilad och så till coopertestet. Inte för att det kommer ge så jävla mycket bättre resultat men det kommer vara skönare att springa då. Ska även köra med ipod denna gång. Nu blev jag nästan lite taggad på att springa. Ska köra på en nyttig frukost imorgon också och äta minst 3 frukter under hela dagen. Dricka mycket vatten. Mihi. Jag återkommer om resultat. Jag tippar på att det kommer ligger runt 16-17 minuter. I knooow, not so good. Men jag är sämst på att springa långt. Jag är verkligen sämst. Jag köra hellre ett Beep än ett Coopers.

Aja, nu ska jag städa upp lite i rummet och bestämma kläder inför morgondagen. Efter det ska jag lägga mig och chilla i sängen med boken. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0