What's up with "kan-inte-sova"-fasen?

Jag har kommit in i den där "kan-inte-sova-ut"-fasen. När jag för en underbargångsskull får sova ut, då jävlar ska jag vakna kl 7. Utan överdrift. Men jag somnade om och vaknade igen 07.37, då hörde jag att mina pears var uppe så jag gick upp.
Jag fixade lite te till mig själv. Och mamma kom och fixade mackor åt mig. Pappa ska titta på film och har lite beslutsångest. Den film han vill kolla på funkar inte i DVDspelaren, och de andra som är lockande är totally gone. Och vem fan är det som sitter och tittar på MINA nedladdade filmer om det inte är mamma, pappa eller jag? Jomenvisst, Tobias Andersson. Hans rum ser ut som ett bombneslag och det kändes relativt omöjligt att förska hitta två CDskrivor i hans rum eftersom det är ungefär vad det består av.
Men grym som jag är så hittar jag dom.
Och grym som jag är fixar jag så att filmen pappa ville kolla på från början funkar. Vad skulle de göra utan mig?

Min bror har btw köpt nu mobil, och jag ska få låna hans gamla. Eftersom den är pretty more awesome then mine. Som jag har nu alltså. Han köpte en W810i och jag ska sno hans K(?)750i. Miiihi. Försökte tjata lite igår, men eftersom han låg i sängen och halvsov, eftersom han skulle upp och jobba vid halv 4, så kände jag att det inte var läge att vara zyperjobbig. Så när han sa "Vi snackar om det imorgon. Ut!" så var jag en schysst lillesyrra och steg lugnt ut ur hans rum och stängde tyst igen dörren. Nu hoppas jag bara att han håller sig hemma så att vi kan hålla den diskussionen. Jag ska få över mamma och pappa på min sida!

Idag vankas det match. Samling 12.00. Om 3 timmar alltså. Ska nog kolla på någon skön film innan jag klär på mig och drar iväg. Ska nog fixa min blogg design lite nu.

Shuuuez.

Kommentarer
Postat av: BECCA

yes darling vi har bytt idé :D

2007-09-15 @ 14:03:16
Postat av: M

Malin, idag tänkte jag på en sak, fan vilken fin väska du har! Var är den ifrån? Det kan ha varit den snyggaste jag sett på länge, bra jobb där!

2007-09-17 @ 15:52:35
URL: http://madeleinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0