Bloggarnas samtalsämne: Vädret

Hej igen!
Som de flesta vet var ju blogg.se under konstruktion under 2 dagar här i slutet på mars, så ingen har kunnat blogga. Men igår satte sidan igång igen så nu är det fritt fram! Igår hade jag dock inte so much time och inte so much to write så det blev inget.
Igår var det ju så otroligt härligt väder så jag träffade Becca efter skolan och vi åkte och köpte lite grejer, for sedan hemåt, till mig, på våra hojar där vi drog igång filmen 27 dresses. Very good. Med henne spenderade jag hela kvällen.

Nu har jag 6 dagars innebandy att se fram emot. Eller ja, typ. Kan bli lite jobbigt där på slutet men whatta hell! Ska bli kul i alla fall.

Jag blev lite nostalgisk av vädret så nu ska jag slå på rullen Fjorton Suger. Woho. Älska skåne! Älska (hata) Göteborg! Senare ikväll har vi träning med upplandslaget i Allianshallen. Vi ska få våra overaller. Woho!

Later, amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0