damn regret

Jag fick ett litet städ-ryck nyss. Så nu har jag damsugit mitt rum och plockat undan allt som låg huller om buller. Hm. Mamma kommer nog blir lite förvånad när hon kommer hem idag.
På tal om mamma så glömde hon sin mobil hemma idag. Inte visste jag att hon var en sån busy women! Mobilen har ringt åtaliga gånger. Jag kikade till mobilen för inte så längesen, när det ringde. Det var hennes jobb-nr så jag antog att det var mamma som ringde till sin egen mobil för att se var den var. Så jag svarade.
- Hej mamma!
- ... Hej.. (upptäcker att det inte är min mamma i telefonen)
- Ehm.. Det här är min mammas mobil och hon har glömt den hemma idag. Det var ju hennes jobb-nr som ringde så jag trodde det var hon... hehe.
- Jaha, ja, jag lånar hennes telefon här. Men, ja.. tack. Då vet jag.

Därefter har mobilen ringt typ 6 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0