fin vecka

Hallå.

Dagen har rullat på bra då man endast hade 2 lektioner med 3 timmars mellanrum men whattahell. Ska strax iväg på träning. Hade ingenting att göra nu innan så jag ringde upp TG och frågade om hon vill åka dit lite tidigare och det var inga problem så hon dyker nog upp här om en sisådär 10 minuter.
Imorgon har jag en Skol-lags träning sedan slutar jag. Relativt härlig vecka med många lata dagar. I vilket fall som helst så kanske jag åker till Gävle lite senare på eftermiddagen. Lisa och Terés skulle åka dit och shoppa så det kan hända att jag och Sabina hakar på där. Får la se hur det blir.

Harry berättar vad hans nervositet beror på
"Jag ska hålla tal på båda svenskan och engelskan... å sen så är det semifinal 6 ikväll!"
Suuuuurpise! Han är hockeymålis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0