God kväll, natt och Grattis!

God kväll, gott folk.

Det blir inget Gävle imorgon då Sabina inte kunde och jag lovat att umgås med henne. För inte mig så mycket egentligen, bara roligt att umgås with my friends.

De senaste nätterna har jag sovigt jävligt dåligt. Runt 5 timmar varje natt och dessa få timmar har inte varit speciellt djupa. Men jag har varit pigg på morgonen så det har inte varit svårt att komma upp i alla fall. Men igårkväll gick jag och la mig tidigt och somnade strax efter 11 någon gång. Imorse vaknade jag vid 9 först, sedan somnade jag om och gick upp först vi halv 10. jag hade alltså sovit ungefär 10 timmar. Skönt, I say! Dock var det ganska svårt att komma upp, men under dagen har jag varit väldigt pigg.

Imorgon bitti har jag Skol-lags träning som börjar efter 8 någon gång och jag får skjuts av pappa min. :) Tack, snälla. Så jag kan gå upp vid halv 8 typ. Åhå så härligt. Halv 8 skulle jag tagit bussen om jag inte fick skjuts.

Måste även gratulera miss Rebecka Nilsson som dagen till ära fyller 19 år! De var ut och fira henne idag men jag hade träning och kunde inte följa med. Hoppas att hon (de) fick en trevlig kväll, vilket som. Återigen, Grattis!

Nu ska jag kolla läget bland TVkanalerna och sedan packa upp och packa bagen.
Gotnatt, friendies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0