a few things you maybe know about me, or not

Hallå bloggen!
Jag glömmer bort dig lite faktiskt. Lesden, vännen. Men man kan inte komma ihåg allt och alla. Aja, skolan är i full gång så de flesta tankar och större delen av min tid tillängnas den. Jag spelar lite innebandy också. Och tittar på TV och film.
Här ska ni få veta lite shit.

När mamma eller pappa är hemma på morgonarna lagar jag inte min frukost själv.
Jag sover aldrig med smink.
Med smink menar jag mascara (under sommar - även solpuder), inte mer än så.
Jag använder schampoo och balsam från Gliss.
Min iPod är rosa.
Duschar, torkar och plattar håret gör jag varje dag.
Jag gillar skor.
Jag har omkring 20 sjalar.
Badrock använder jag. Den är hallonröd, som det så fint heter.
Klär mig väldigt sällan i strumpbyxor/leggins, nästan bara vid "speciella" tillfällen.
Jag tycker H&Ms killavdelning är kanon.
Vi äter kyckling typ 4 dagar i veckan i våran familj, klagar gör jag inte!
Jag använder mig utav Maybellines DEFINE A-LASH mascara.

Nu måste jag sova! God natt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0