congratz

Jag säger ba: FYFAN VAD DÅLIGT DET GÅR FÖR OSS I OS! Jag menar, kan vi ha mer oflyt? Trasiga baddräkter, förskylningar, felaktiga domslut???? Stolpskott. Vad ere för skit? Jag kan ba säga: Wagner, du har inte gjort så stor skillnad för oss i kampen efter flest os-medajler. Vi kommer ändå hamnar på 67:de plast.

Mina mobiler befinner sig hemma hos sabina. Jag vill ha dem här nu, nu, nu. Men jag pallar inte åka och hämta dem. Jag sitter fortfarande i pyjamas och morgonfrilla. Pallar ej kirra till det. Fast jag vill. Jag pallar inte va ofräsh. Ikväll skulle jag vilja hyra en film med någon kär.

GRATTIS TILL MEWITA "THAILAND" MICKELSSON SOM DENNA ARMA DAG FYLLER HELA 18 BAST. INTE LÅNGT EFTER MIG HÖRRE DU. GRATTIS ANYWAI.



Shit vilka bilder man kan hitta om man ba letar. Tror inte ens att poserarN^ själv känner till denna bild.

Kommentarer
Postat av: mewita

HAHAHAHAHHA herregud! det va inte igår, vist är det jag;)!!

2008-08-17 @ 14:36:22
URL: http://mewiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0