dreams that wont (förhoppningsvis) come true 'och jag är såååå glad för det'

Inatt drömde jag en äcklig dröm. Vi var på ett slott eller i ett stort hus. Så träffar vi 2 andra personer i det där huset, som berättar att det spökar där. Och vi, allihopa, ska sova där i natt. Och jag blir rädd. Jag säger till dom att de inte borde berättat det sig för mig och att vi ska sluta prata om det nu. Vilket dom inte göra. Och jag vänder och vrider på mig när jag står i det mörka huset med trasiga väggar och dörrar som knarrar. Rätt som det är känner jag hur någon blåser mig nacken och när jag vänder mig om så är där ingen! Det kändes så himla äkta. Så jag tvingade mig själv till att vakna.

Och i nästa dröm drömde jag att jag blev jagad av en äckelgubbe. Han fick tag i mig, men även där tvingade jag mig själv att vakna.

Tänk så otäcka drömmar kan vara ibland, va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0