Götebooooorg, here we cooome but not todaaay

På måndag drar vi till Göteboooooorg 'och jag är sååå glad för det'. Ska bli härligt och förhoppningsvis blir det en liten, pyttelitten, repris på spanien.

Om 2 timmar dyker kusin, kusins pojkvän, moster, mosters man och hans barn upp här. Och farmor och farfar får man ju inte glömma. Jag ska få lite paket och vi ska äta tårta tillsammans. Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska höra med mina gamla goda vänner vad de har för sig ikväll. Längesen jag umgicks med dem "på riktigt". Hoppas på att det blir råchill hemma hos någon. Allra helst på lingsan. :) Elllleer nu när jag tänker efter så går laglöf riktigt bra det med.

Imorgon är det som sagt heldag i Sala som gäller. Först träning mellan 9-11 som gäller, sedan food, och sedan match mot Sala. Ouff. Haha, ofta ouff. Anyway, där spelar de gamle rävarna Helena och Angelica. Båda skolkamrater till mig, angelica är till och med klasskompis med mig. Ska bli riktigt kul att träffa hene igen.

Men jag är meeest taggad för Gbg trippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0