malin goes aupair, swedish blondie in the states whatever can happen!

Alltså mamma mia vad tiden går fort. Har en vän från mitt gamla innebandy lag som kommer hit på onsdag då vi ska festa lite. Har lite smskontakt med henne nu och har precis fått veta att hon drar till USA om 2 veckor för att vara aupair i 4 månader. Så hon kommer inte lira någon bandy. Okej, inte för att det avr värsta wowet men herre jisses. Kom som en chock för mig. Hade förväntat mig träffa på henne i hallar lite varstans, kunna hänga lite. Snacka lite bandi, men fan. Hon drar. Riktigt jävla roligt för Malin. Är verkligen jätte glad för din skull att du kom iväg utomlands. Kanske hittar du på vad du verkligen vill göra där borta och kommer hem och endast inrikta dig på det.

Imorgon ses vi en snabbis i just en innebandyhall. Det kommer inte bli så jätte mycket mer än ett hej, men på onsdag ska du få upplysa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0