Mission accomplished..... eller?

Jaja, idag hände något. Jag vet inte riktigt vad. Och konsekvenserna kan man se på från olika håll beroende på vad som hände. Antingen har är mission accomplished eeellleeeerr så har jag gjort bort mig. Men jag får helt enkelt leva med båda delarna.

Skolan är som sagt i full rulle. Som jag tidigare nämnt fanns jag inte med på klasslistan på internet, inte heller i praktiken. Jag var satt på permission. "Ska du inte plugga utomlands?" Eeeeeeeeeeeeeeeh, nej. Inte fan nu iaf. Maybe in 5 years, but heeeey. Men de skrev till mig sen iaf. Dock är mitt schema jäääävligt oklart. Har ingen aning om vilka lektioner jag ska gå på. Omval, eller inte? Det är stora frågan.

Jajaa, jag tittar på mitt rum och tänker "fyfan så det ser ut", men sen när jag ska sätta igång och plocka undan så har jag ingenstans att lägga grejerna. Det är liksom fullt överallt, eller så passar det inte in någonstans, därför har jag bara låtit det vara men nu ska jag sätta igång tror jag. Jaaalalalalalalala Bye


Välkommen okända granne till min skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0