mycket mat, fyllda matsäckar, what to do?

Jag är så jävla hemma och alla ba ringer å messar hela tiden får fan inge ro. hahahahahaha, eller inte. alla ska upp och jobba så jag sitter här bakom min sketna dator och har fan inget att göra. Jag är också fett orolig för min ekonomi. Denna vecka. Jag måste köpa det ena och det andra och pengarna tryter som fan. Och min mor kommer inte hem förrän på torsdag, det är hon som sitter på min sparpengar och då ere fan försent att föra över money.

Assså jag skulle kunna skriva om så jävla många saker men inte fan äre nåt intressant jag har att bjuda på så jag hoppar det. Eller jo, mitt hjärta hoppas fortfarande extra hopp när jag tänker på TiMan. Maha, så härligt att känna så här. Hade varit ännu mer härligt om det var på riktigt. Men whatta hell, får la nöja sig med det som finns va. eller hur?

Kommentarer
Postat av: becca

OM du ens känner någonting så är de ju på riktigt? Det är väl så allting börjar? lite trån här och var!

2008-08-04 @ 10:18:59
URL: http://reebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0