okej, tredje gången - nu ere nightie

Jag kan inte sluta fnissa. Hahaha, det går ba inte. Känns som jag tatt nått utav det drogliknanade hållet, men icke då. Inte för att jag vet hur det ska kännas heller för den delen. Men aja.
Ibland hatar jag att jag ska vara en sån jävla internet-torsk. Man kan verkligen hitta allt på internet, förutom vissa grejer då, men annars liksom. Jag hatar att jag vet det. Jag haaaatar det. Eller egentligen ere jävligt roligt. Men just nu ere bajs. Hahahahahahhahaha.

Jag borde egentligen gå och lägga mig så denna hemska dag får ett slut, men icke. För jag gillar mörkret. Då ere skönast att sitta vid datorn. Skulle dock längta till morgondagen om jag visste att det skulle bli kanon väder så man kan ligga ute och sola eller  gå ut och träna i den stekheta solen. Men det ska ju bli pissväder. Dock hoppas jag till tusen att jag kan träffa någon utav mina wounderbara kompisar.  Haha, gud så jag uppskattar er alltså. En stund som denna är ni värda mer än allt. You know who you are.

Fick precis ett sms som värmde. Hade suttit och drygat mig mot teres ett tag, fast än hon befinner sig hos någon kis.
"Du är inte dryg, sörjer med dig. Hörs imorgon. Sov gott" - Jag vet inte, men jag känner ett uns ironi inlagd bakom texten. hhhhhmm.. Aja, jag säger som hon.

Hörs imorgon. Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0