pallapallapallapallaaaaaa

Jag har sååååå ont i huvet, jag har en toolbag som väntar på att bli upppackad, jag tänker på vad jag gjorde fel på matchen idag och då blir jag ledsen, jag blig aaaaarg. Jag vill inte övningsköra imorgon, säger jag nej så kommer det bli ett ja och då kommer jag skita på mig. Jag vill bara att skolan ska ta sluta och jag vill bara ha ett körkort i min hand nu som är mittttt. Men nej. Och kan jävla fitt kuk krångel med skolan, får tok-damp. Så jävla mycket som går bra nu, men pallar gör jag fan inte.

Igår kollade jag & min syster på filmen "White chicks", grymt bra! Skrattade som 17 endel gånger, värd att se! Det handlar om 2 killar som jobbar i en affär, & har nästan sabbat sin karriär där, & de ville gottgöra sin chef så de tog ett jobb som var att hämta 2 blondiner till en gala dom ska till. Sen händer det en sak så får tvillingarna "sår" i ansiktet & kan inte gå, så killarna klär ut sig till dom & sen händer det massor med saker. Låter kanske inte så rolig men är as rolig!

Drajver bryden med mig elleeeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0