patetiska jag, men inte fan ere lätt å leva ibland alltså

Alltså aarrgrhhhh!!!!
Nu har jag fått reda på att ännu ett utav mina span har flickvän. Vafan äre här? Malins-span-ska-ha-flickvän-veckan(månaden, året, livet) eller? Alla kan väl bara ta å skita ner sig. Nu måste jag hitta ett nytt. Och inte fan ere lätt när de flesta ser ut som stryk. Jag som var så jävla lycklig. Men pruuuttttt. Haha, shit va patetisk man kan va alltså.

Nu ska jag dra på deppmusik på min iPod som e kopplad till min speaker och gräva ner mig i sängen. Jag ska kväva mina sorger och drömma om gosa stunder med... Nej, juste. Jag har ingen att drömma om längre. Jag får helt enkelt drömma om innebandy. Shit, jag är verkligen patetisk ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0