rastlös jävel -

Jag är grymt raslös. Och jag är jätte uppe i varv efter upptäckten jag gjorde för typ en timma sen. Jag vill bara ut och skrika och skratta och röja. Jag vill garva så jävla mycket, men jag vill göra det tillsammans med någon. Skrika ut allt jag kan. Gjorde det pytte lite idag men jag kände att det inte riktigt räckte. Haha, jag.. ja, jag vet inte vad jag ska skriva.

Någon gång i framtiden ska jag berätta everything for you my lovely readers. En dag. Då ska ni få veta allt.
AAAAAAAAAAAHAHAHA. Men nu vill jag bara springa ut i mörket. Men alla jobbar ju imorgon. Alla sover. Min enda vakna vän ska jobba imorgon hon med. Och min enda vakna låtsas vän kan jag inte umgås med. Haha, jag kommer skratta så jävla mycket imorgon. Jag har verkligen varit borta från mina vänner för länge. Saknar er något otroligt.

Jag får sysselsätta mig med att semessa. Hejda, kommer säkert skriva en gång till innan jag somnar. Om inte, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0