still devastated

Goooood morgon, Goooood morgon..

Mår prima idag, dock fortfarande lite krossad. Men förhoppningsvis går det över.  Mihi.
Men jag är fortfarande på fniss-skratt-skrik-humör. Jag ska alldeless strax träffa en god gammal vän. Vi ska uppdatera oss om varandra liv. Vilket känns kanon!

Ja, okej. Jag kan fortfarande inte sluta tänka på att allt är så jävla sjukt i denna värld. Allt hänger liksom ihop. Han känner henne, som är syster till honom som är far till hennes barn, som köpte hennes bil som alltid handlar på ICA. Heeehee. Jepp. Så ere.
 Nu sitter jag är i mina nya gröna chinos som min gamle gode vän Sabina köpte åt mig igår när jag inte pallade ta min rassliga cykel och trampa ner mot stan. Men då passade det ju alldeless utmärkt att Sabbe(hehe) redan var där och hade cash. Kanon. tack för den min gamle goding.

Nu ska jag käka frulla :) Hejda hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0