tonårstankar (inte länge till dock!)

Idag har jag legat i min underbara säng och gosat med mig själv och tänkt, och tänkt, och tänkt. På alla möjliga saker. Hade även träning ikväll. Vilket är lite kaos artat. Eftersom alla heter emma och ska gå åt olika håll. Då går fel emmor och fel håll. Men det kirrar sig.

Imorgon ska jag.. vet jag inte. Ska jag, jag har fan ingen aning. Äre sugit väder (vilket det troligtvis kommer vara) så sitter jag nog hemma och väntar på att någon av mina wounderbara vänner ska komma hem så jag kan bege mig till deras places, eller dom till mitt, så vi får umgås lite.

Har btw tänkt till lite med min framtida flytt. Eller skitsamma. Eller okej. Alltså grejerna är. Innebandyn och mitt jobb. Jag älskar det verkligen! Helt underbart tycker jag det är. Om jag får ett kanon år i innebandyn i år och jag höjer mina högsta och lägsta nivåer och kanske till å med bli värvad till något lag i en högre division så vill jag ju inte bara slänga bort chansen. Och jag har ju mitt älskade jobb kvar att jobba på. Det vill jag inte heller bara slänga bort. Jag menar, jag vet flera som sitter där hemma nu och har inte en aning om vad de ska göra. De har inget jobb, inget att göra på kvällarna (för de har inga pengar), och inte heller någon möjlighet att flytta. Allra minst utomlands. Men vi ska i alla fall åka dit nästa sommar och stanna en längre tid. Får la se hur det känns då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0