lite allt möjligt skriver jag om i detta inlägg

OS-dagen för Sverige idag var betydligt bättre än igår. Både Kallus och Holm tog sig lätt vidare till Semin och Handbolls damerna tog sig (kanske lite överranskande) vidare till kvartfinal. Läste även något om en Svensk ryttare som låg på en pallplats just då iaf. Vet ej hur det ser ut nu.

Ni vet simmaren från USA som nu mer är historisk med sina 8 OS-guld under en och samma turnering. Han sattes i simskola av sin mamma för att "beartbeta" hans ADHD så15-20 år senare går han och vinner 8 OS-guld, shit vad jag skulle älska min mamma.

Övningskörningen idag gick inte bra. Blev en del motorstopp och lite kaos när det dyker upp en bil och jag blir stressad som fan, och får motorstopp samtidigt som bilen börjar rulla bakåt. Men sedan fick jag koll på läget och kunde avsluta dagen med lite lugn och bra körning. Dock blev det väldigt varierande, jag klarade vissa grejer galant vissa gånger och andra gånger gick det käpprätt åt helvete.

I helgen har jag haft det grymt . Och nu känner jag mig sjuk. Pain in my throat och in my head, och lite feberaktig. Jag har två vänner som haft en 12-timmars magsjuka i helgen, skona mig från den tack.

3 dagar återstår av detta sköna sommarlov. Tre dagar som jag ska chilla galet på. Och på torsdag börjar skolan. Lite skärrad är jag, då jag inte vet om jag får de ämnen jag valt så jag gjort omval. Till råga på det så finns jag inte med på min klass. Alltså, i klasslistan eller vad man ska säga. Hmmmmm... Kanske fixar till det till skolstarten annars får jag ta det då.

Måste ba säga att kvällen igår var hur härlig som helst och att jag är grymt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0