100 sms

Hej!
Idag är det sämre än igår. Jag har mycket mer snor i näsan och huvet bara hänger. Jag hoppade ju som sagt träningen ikväll.  Just i detta nu sitter mina tjejer och trampar sig trötta på dessa fula cyklar. Om ungefär 20 minuter kommer de gå in i spegelsalen och göra ca 30 minuters styrka. Ganska skönt att slippa. Men jag känner att de där träningarna ger mig så mycket så de är inte roliga att missa. Men för att se det positiva i det hela fick jag tid att plugga lite extra till glosorna som vi har prov på imorgon. Alla andra kallar det prov, men jag tycker inte att det känns som det. Jag har väldigt lätt för glosor så det känns mer som läxa. Men whattahell.

Slutade vid 12 idag, åkte då hem och kikade lite på OC. Träffade rebecca senare, vi gick till ICA och sen hem till henne och tjockade oss på chirre och chokladkaka. Mymma!
Hon åkte jag jobbade på ICA och jag hem och pluggade.
Imorgon efter skolan, så ska jag försöka ta mig neråt de centraladelarna av stan för att införskaffa mig lite nya underkläder. Jag känner att eftersom jag inte har någon att dela denna kärleksfulla dag med så får jag spendera de där 100lapparna på mig själv istället. Eftersom jag älskar mig själv sååå mycket!

Idag måste jag och min kompis M slagit rekord i smsning.
Strax över 100 sms på ett dygn och än är inte timmarna slut. Inte för att jag räknar...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ni två alltså..

2008-02-13 @ 22:23:21
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0