AA (Not anonyma)

Sitter uppe sent denna kväll, och tittat på andra avenyn. Så jävla bra. Vet inte hur många "åh-nej"-tillfällen som dykt upp under alla dessa avsnitt. Lotta och Roland är ju förjävla roliga alltså. Garvar varje gång de hamnar i bråk.
"Du har smittat mig med skabb, din jääävla horbock!" Haaaahaaahaaa.....
Vad sa jag nu?
Ja-aa, vad sa du nu?

Imorgon har jag träning med bredtruppen. Hoppas på en bra träning med högt tempo och att en själv hänger med i det höga tempot.

Många av dessa lediga dagar lyckas ta sig framåt genom bara längtan. Att man längtar efter något kan få tiden gå så fort. Som idag har jag (och troligen sabina) fått och tänkt på hur våran resa kommer se ut. Eftersom vi beställde biljetterna igår så är det fortfarande ganska "nytt" att vi ska åka, fast än vi bestämde de redan i somras.
Det känns som att det är på riktigt nu. Innan har det varit som om folk bara "jaha... okej." Som om det är mycket snack och lite verkstad från våran sida, men nu jävlar är biljetterna beställda.

Mitt rum är stökigt som fan och jag orkar inte ta tag i det. Imorgon måste jag ställa klockan för att komma upp i god tid och kunna fixa med alla saker jag vill göra. Just nu vet jag inte riktigt vad jag vill så jag ställer klockan lite tidigare ändå för att kunna lista ut vad jag vill.

Well, AA kallar sedan sängen. Night, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0