drömmar va? Neeej tack

Fan vad jag hatar drömmar ibland alltså. Ibland kan de vara helt underbara men då är de också hemska. De liksom lurar oss. De låtar oss falla in i en helt underbar värld för att sedan slita ut oss därifrån när vi mår som bäst. De ger oss också en tankeställare. Varför drömde jag så? Betyder det något? Kommer det att hända?
Ibland kan de till och med bli så att man drömmer om någon som gör något speciellt så man får en konstig bild av personen i verkliga livet. Bläää...


Sen så finns det inget att titta på på TV vid den här tiden på dygnet...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja hua!! Drömde en gång att jag under min säng hade fullt med daim som aldrig tog slut, sen vaknade jag och ville bara gråta för jag var så sugen på daim ^^

Simpsons på tv nu!

2008-02-24 @ 09:20:52
URL: http://Axls.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ha ha ne men då tycker jag du får spana in lite invader zim ;)

2008-02-24 @ 10:18:52
URL: http://Axls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0