för mycket av det goda

Känner att jag har alldeless för mycket fritid som jag gör ingenting på. Jag slutade ju strax efter 12 idag och sen dess har jag inte gjort annat än suttit vid datorn, typ. Pluggat lite. Plockat undan lite. Ätit lite. Jag måste ut. Men det är ju så jävla tråkigt väder så jag vill bara spy. Fram med solen så man kan gå på dessa promenixer. Imorgon vill jag göra något med någon innan min träning. På fredag vill jag göra något efter skolan. På söndag dag vill jag göra något. Dock blir det nog lite plugg i helgen då jag har både svenska och matte prov nästa vecka. Suuuck.

Jag blir bara ledsen och deppig av att sitta inne på mitt rum och göra ingenting. Känner mig jätteinstängd. Jag går bara och tänker på vad som skulle kunna hända om, vad ni tänker på, vad folk ska tycka, etc. Och de blir jag ännu mer deppig av. Suuuuuck. Jag kvävs.

Jag har ingen som helst lust att gå på träningen ikväll men ut kommer jag. Jag slipper sitta här inne ikväll. Vad ska jag göra efter träningen. Jag vägrar nästan sitta inne. Hm...

Aja, ska.. Ja, vad ska jag? Vafan ska jag. Undra om det blåser mkt ute. Om inte så kan jag ju cykla till träningen ikväll. Ja.. det ska jag nog göra. Måste kolla lite grejer först ba. Shit, ut.. tack gode gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0