härligt med fredag!

Idag på innebandyn hade vi beep-test. Jag var ganska bra förberedd. Jag måste ladda på ett visst sätt om jag ska kunna ta mig igenom dessa tester. I vilket fall som helst höjde jag mig från 9.9 till 10.1. Mitt mål var 10 så jag klarade ju mitt mål. Nästa gång blir det att ta mig över 11. Precis som Amanda gjorde idag. Good work!

Vilket påminner mig om att jag måste maila in våran träning. Nu! Efter inlägget. Lovar.

Tog en lunch och tripp på stan därefter. Jag handlade lite småsaker. Men fastän det bara var småsaker rann pengarna iväg. Suck. Denna månad måste jag leva knapert. Hela min lön ska in på ett sparkonto där pengarna ska gå åt diverse resor.
Köpte i alla fall 1 present (av 3), 2 pack hårnålar, toffsar, 1 "Fashion against AIDS"-Tshirt och en myströja. Myströjan är stor, skön och grrrå. Perfa till mina mörka baggies.

På bussen hem kliver det på en ganska bekant man. Han är lång, ganska smal, men inte skinny. Grå adidas träningsbyxor, svart hood och röd/grå-randig mössa. Nämligen Johannes Gustavsson. Med blåtira. Jag chansar på att han skulle hem till storvreta killen som bor neighbour med min broder. Just so you know. Dessa Storvreta-män har börjat dyka upp lite här och var. Innan jul såg ju jag och becca Hannes och Jesper på Café 018. Och häromdagen såg jag Hannes somewhere. Well.

Nu ska jag maila in våran träning. Sen ska jag städa på mitt rum. Sen lägga mig i sängen och titta på OC.


Kommentarer
Postat av: Kim

Håller med, härligt med fredag! :)

2008-02-01 @ 13:23:57
URL: http://laudon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0