huset fullt

Det blev ett vääldigt ståhej är hemma. Min mormor skulle komma hit ikväll eftersom hon ska tillbaka till fuengirola imorgon. Hon var ju hem på en operation. Typ. Tror jag. Men så i alla fall så åkte mamma till IKEA vid 6. Weird tyckte jag eftersom hon åkte själv och just till IKEA där hon aldrig hänger annars. Men så ringer hon vid 8 och säger att pappa ska sätta på kaffe. Snygg framförhållning där.
Så kommer hon hem och inte är det bara 1 eller 2 röster i hallen utan hela 5 st. Mostrarna Camilla och Jessika + kusinen Cornelia hade också hängt med för att göra ett besök på IKEA. Jävligt roligt att träffa dem eftersom man aldrig gör det annars. Och lilla Cornelia är så söt. Älskar barnen i den familjen. Vet dock inte vad de heter i efternamn. Haha...
Men det är i alla fall 3 döttrar. Alexandra 8 år, Martina 6 år och Cornelia 3 år. Och alla har världens babyface. Man vill bara gosa och krama om dem så mycket. Alla är prinsessor också så det har lite att fightas om där hemma i deras villa.

Min närmaste kusinfamilj på mammas sida är familjen Renström och de fick hundvalpar för 5 veckor sen, så mamma ska åka upp och hälsa på dem i helgen, innan de säljs. Jag vill också åka med. Men det betyder dock att jag missar sista seriematchen och det känns lite tråkigt kanske. Tycker mamma kunde valt en annan helg så jag kunnat följa med. :p

Aja, plugga är ett måste nu så bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0