I need you right now

Tjoho.
Dagen har flytit på bra idag. Så skönt med långa luncher. Tog en tripp till willys inhandlade lite gott.
Mitt kompiskort började funka idag. Så nu är kan alla kompiskort skicka gratis sms till mig också. Och inte bara jag till dem.
Jag låste in nyklar ina i skåpet idag. Trodde jag. Jag fladdrade runt som en vante mellan Sara och Ferro, eftersom ingen hade lust atty knipsa upp låset och mitt i allt fladder så dyker mina nyklar upp. Malin hade fått dem av Rayed(?). Fråga mig inte var han fått dem ifrån.

Har ingen lust att ligga hemma nu på kvällskvisten, så vid 6 hade jag tänkt bege mig till allianshallen för att kika på lite bandu. Får se om jag får med mig någon, tror ej det. Men det får vara värt ett försök.

Imorgon är det redan freeedag! Denna helg kommer bjuda på ganska mycket av varan innebandy. Mer om det senare. Nu ska jag chilla lite innan jag drar.
Have a najs evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0