if only you, could see that I'm burning

Blev inbjuden till tildas boning ikväll, men jag orkar inte pallra mig dit och hem. Att sedan sitta där och visa sitt "goda" yttre för människor man inte träffat förut passar sig inte idag. Inte när man känner smärta. och är på allmänt hänghumör.

Nu har jag upplevt två perfekta pojkväns kvällar på rad. Ska jag ta detta som ett tecken? Ett tecken på att jag är nära nu, väldigt nära, eller att jag kommer få spendera resten av mitt liv på detta visa? Vaaaaa? Vad vill du får mig förstå?

Om ciskus en timma börjar melodifestivalen och den ska jag bestämt titta på. Har sparat mina chirre och apelsiner till den. Jag börjar bli gammal. Jag känner mig sååååå mobbad. Jag vill gå på en promenad men jag orkar inte. Åså har jag inte personen jag vill gå på promenad med närvarande. Om personen ifråga läser detta inlägg, vänligen presentera dig för mig så jag får en försmak på min framtid. (min fantasi pojkvän alltså)


Kommentarer
Postat av: Sabina

trodde du mena mig först:(

2008-02-16 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0