iPod pimpeli

Lovade er att visa min fint pimpade iPod igår, men blogg.se var inte riktigt med på noterna så jag gick och la mig istället. Anyway, here it comes!


image195

Nice, huh? I think so anyway. Fick "pimpet" av Becca i jylklapp. Thank you.



Om ungefär 2 timmar ska jag bege mer neråt ICA för att bli upphämtad av linda med mamma, som ska ta oss till ärentunaskolan, där vi ska spela match med ett av ungdomslagen. Direkt därefter ska jag till fyrishov och delta i en distrikslagsträning. Efter denna träning tar de ut laget. Pirri. Efter det måste jag skynda mig hem och duscha, sen ska vi äta på akropolis med familjen eftersom mamma fyller 50 idag och hon valde grekiskt. Efter det skulle jag vilja åka till allianshallen och titta på lite innebandy, men jag vet inte hur det blir med det. Vi får väl se.

Tror jag ska börja göra lite frukost och ma(t)ssäck. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I like the new pimped style

2008-02-17 @ 17:29:27
URL: http://idalillynathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0