Just nu

Just nu är jag jävligt sugen på de där cheese-chipsen som står på bänken i köket. Jag försökte få tag på sådana igår och idag, men misslyckades. Blind som man är, såg man inte att de var mitt framför näsan på en.
Just nu känner jag att förskyldningen har gett med sig lite. Jag är fortfarande täppt i näsan och lite hostig, men inte lika tung i huvudet och snoret fastnar inte lika mycket längre.
Just nu känner jag för att gosa ner med en bra film. Men jag vet inte vilken jag ska ta. Jag vill se en ny men vet inte vilka och jag orkar inte ladda hem. Kommer antagligen bli OC, som börjar lida mot sitt slut.
Just nu är jag väldigt uttråkad och känner för att sova, men det kommer jag inte kunna.

Provet gick ganska bra. Är lite osäker på några av förklaringarna men äh, that's life. Hoppar innebandyträningen imorgon bitti och drar direkt till matten, som börjar kl 12. Därefter åker jag nog hem igen. Skulle vara trevligt och behövligt att ta en sväng på stan men jag har ingen lust att göra det när det blåser så jävla mycket.

Hoppas ni haft en fin alla <3ns dag. Min dag har sett ut som vanligt. Nothing special. Någon gång önskar jag att får uppleva en dag då det händer vääärsta grejen som får mitt liv att dansa på rosor, glida fram på rosa moln, you name it.

Sov tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0