LilleSkytt

En sak som förgyllde min dag idag var att jag fick LilleSkutt på träningen idag. Lite paff blev jag. Ibland brukar jag kunna förutspå vem som ska få den, men nu på sistone så har givaren sagt vem de ska ge den till innan de säger... anledningen. Nu kommer jag inte på det riktiga ordet för det där men ni fattar vad jag menar.
Tillsammans med LilleSkutt fick jag en fin... fan va irriterad jag blir på att jag inte kommer på det rätta ordet. Anledning låter feeeel. Aja, jag fick iaf en fin "anledning" till varför jag fick den. Jag är ganska dålig på det där all-eyes-on-me tillsammans med beröm så jag (MOTIVERING! Motivering heter det) stod där och rodnade lite och spelade lite allanballan men sanningen är den att jag är skit dålig på att ta beröm när alla står och tittar. Eller jag är dålig på att ta komplimanger när det bara är mellan 4 ögon också.

Men det jag skulle komma till var den fina motiveringen (det jag kommer ihåg dvs, det smärre sammanbrottet gjorde det svårt) som sa att jag utvecklats väldigt mycket av denna säsong. Inte bara på planen, utan utanför också. Jag går in och kör på bara. Ehm, nu kom jag på att jag inte kommer ihåg så mycket mer än det men ja. Den var fin iallafall. Jag fick den av våran Kapten (Tant-)Jenny. Den kändes väldigt genomtänkt och ärlig, så det kändes ännu bättre för mig.

Nej, okej.. 1 avsnitt till sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0