lite random

Har chillat igenom dagen. Åkte till skolan en timme för att sitta av en mattelektion.
Jag har fått bihåleinflamation. Inte i bihålorna dock. Jag har fått det i tänderna istället. Jag vet att det låter konstigt, men det brukar hända mig ibland. Det gör asont. Känns som tandvärk i hela överkäken. När jag springer och "slår" fötterna i backen dunkar det i och .. aaj, aaj. Skönt är det inte.
Jag vågar inte säga något till momi heller eftersom hon sagt åt mig flera gånger om att jag måste ta nässpray och jag har svarat "Jaaaaaa, sluta tjata" men tji fick jag.
Jag hatar att ta nässpray, det gör så jävla ont. Jag hatar också att snyta mig för att det är allmänt äckligt, därmed drar jag inte snor efter snor. Då blir det såhär.

Ikväll skulle det vara mysigt att ha en pojkvän att gosa gärnet med men tyvärr är inte jag en utav de lyckligt lottade. Tyvärr, tyvärr, tyvärr.. Gjorde ett försök med att titta på film, men iochmed att det är vad jag gjort ungefär 70 % av min vakna tid de senaste 3 dagarna så tröttnade jag ganska snabbt. Filmen sög, dessutom.
Tror jag ska göra ytterligare ett försök med en bättre film. Eller så tar jag mig utanför dörren och går en promenix. Vill tänka av mig lite. Det brukar inte funka, dock. Blir bara mer och mer förvirrad av tankarna så jag brukar inte få ut så mycket av dessa promenader. Men det är skönt att komma ut och röra på sig ibland iaf.

Vädret skiftar som en gravid kvinnas humörsväningar och dessa vårkänslor som man kunde känna smaken av har försvunnit. Surprised? Nooooooo.....

Imorgon är det match! Som jag har längtat och taggat. Jag har inte tränat på 1,2,3,4 dagar, vilket är very unusual to be me. Känns lite weird. Börjar bli väldigt rastlös. Tänker på amanda som suttit hemma med feber varje dag i 1,5 vecka! Kan inte vara kul. Nej, usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0