löda

Woho! Vi vann mot funbo med 4-3. Lite skakigt i slutet, men ni höll i. Överlag kändes det som att det var vi som var mannen i dansen. De som för alltså. Efter matche åkte jag och mina föräldrar iväg på äventyr. Vi åt lunch på ken's, vidare mot teamsportia för att kolla shoes. Pappa hittade ett par. Finally! Han lirar bandy två ggr i vecxkan på jobbet och hans skor är inte att leka med. En annan köper ju nya varje säsong, han har haft sina i 3-4 år nu.
Även jag provade ett par skor, men min storlek fanns inte så vi åkte vidare till gränbyCentrum. Och där fanns de. Inkasserade.

Min mamma fyller hela 50 år imorgon så mamma och pappa är påväg till landet. Egentligen skulle de fira på ett hotell i sthlm, men mamma ångrade sig i sista sekund. Tönt. Så nu ska de til landet.

Känner att min bihåleinflamation har blitt worse så jag ska lägga mig ner och vila lite nu. Jag har en match och en träning att spela imorgon så jag ska nog ta det lungt ikväll. Tjues.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis till vinsten och hälsa mor din! kom till tilda en sväng ikväll, hon har raggat me sig några killar från grisslehamnbussen när hon va påväg hem haha. Jag ska också köra match, imorgon bitti så det blir lugnt för mig!

2008-02-16 @ 16:18:38
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0