mini-resumé

Det har inte blivit mycket utav varan uppdatering här inte. Drar en kort resumé.
I fredags tog sig malin hit. Jag käkade pizza, sen gick vi till gränby centrum där det blev lite shopping och ätning för glutenallergikern. Sedan drog vi oss hemåt. Här hemma tittade vi lite på film och hade det trevligt. Sedan åkte hon med vid 12 tiden i och med att det väntade en tidig samling dagen därpå.
Idag gick jag upp vid halv 10, för att åka på samling i allianshallen halv 11. Vi tog oss ut mot östahammar där vi kunde vinna matchen med 4-3. Varav det stod 3-0 efter 3.50 på klockan. Bra första minutrar, sämre efter det. Hoppas på bra träningar i veckan. Både från mitt håll och lagets håll. Känner att jag behöver en uppryckare.
Nu på kvällningen hörde teres av sig och vi drog på bio. We own the night blidde det. Mitt val. Woho. Den var bla. Rekomenderas till er som likes some action!
Imorgon ska jag upp vid 10 igen. Jag och typ 25 andra ska på distrikslagsuttangning. Hoppas på en formförstärkelse. Detta är sista distrikslaget man får vara med i som 90a. Hoppas kan man ju allti. Which reminds me. Måste ta med mig 300 kr imorgon. Skriver upp det nu.
Efter träningen imorgon tänkte jag ta mig en afternoon/night at allianshallen. Umgås lite med uppsalas innebandy-folk samtidigt avnjuta lite finlir.

Återkommer antagligen imöra. Annars måndag kvälle. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0