onsdag

Dagen har varit ganska bra, men den började inte så. Imorse blev jag lite stressad så jag skyndade mig upp ur sängen och kastade mig in på toan. När jag ska skölja ur håret ruskar jag lite på det så, att håret ska falla ner samtidigt som jag böjer mig. PANG!
Jag slår huvet i kranen. SKIT HÅRT! Det gjorde så jävla ont. Nu har jag världens bula.

Går alltid korta dagar på onsdagarna så den gick snabbt. Fick tillbaka matte provet. Ett VG där satt fint. Alldeless underbart.
Såg också att våran resa inte kunde passat bättre gällande spanskalektionerna. Då vi ska iväg kommer vi hålla på med ett arbete i skolan om just Spanien. Jag kommer kunna plocka med mig massa broschyer och sånt hem.

Idag är det onsdag och det står för spinning, så jag ska svira om, packa väskan och dra.
Hej.


Kommentarer
Postat av: beccaa

haha. du som trodde du skulle få ig!:D du vet att du är bättre än de;)

2008-02-08 @ 18:33:22
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0