pain in my throat

Idag vaknade jag upp med ont i halsen. Jag har fruktat detta hela veckan. Mamma är nämligen sjuk och jag vill inte insjukna jag med. Inte nu såhär i slutampen på säsongen. Vi möter serietvåan på lördag. Vi ligger strax bakom med 2 poäng mindre och med en match mindre spelad. Vinner vi på lördag kommer vi förhoppningsvis två i serien vilket ger oss ett väldigt bra utgångsläge inför nästa säsong, självförtroende och skinn på näsan.

Nu har jag ätit lite, så det känns lite bättre i halsen. Men ändå inte helt okej. Jag som har 3 träningar idag. Vilket påminner mig om att jag måste åka till den första om 8 min och jag har inte packat klart väskan. Så..
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0