pinsett, where are you?

Nu har jag vänt upp och ner på hela mitt rum för att... Ja, för att vadå. För att inse att mina pinsetter är gone by the vind. Jag hittar dem inte någonstans. Inte på toan, inte i nessesären, inte i toolbagen, inte i lådan i byrån, inte i lådan i nattduksbordet. inte på golvet under sängen, inte i sängen, inte i andra badrummet, inte ens i min låda i skrivbordet kunde jag hitta någon pinsett.

Jag har kommit på en serie jag ska marathona under lovet. Andra avenyn. Alla snackar gott om den. Visserligen är den lite tyspisk svensk, men whatta hell? Det är ju där vi lever.

Ska ägna några timmar i soffan åt Melodifestivalen. Kommer troligen tillbaka strax igen eftersom låtarna vecka suga hästballe.

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha ja, hon hade varit hos Thomas :p

2008-02-16 @ 20:31:16
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0