sickness

Förskylningen blev värre igårkväll, så jag stannar hemma idag. Vi har engelskaprov sista lektionen, men den ska jag åka på. Annars missar jag ju bara spanska och svenka. 2 lektioner som trots allt inte är såååå viktiga.
Dagen ska spenderas i min sköna säng framför min älskade TV. Ska försöka ta mig till ICA och handlade apelsiner, vindruvor och något annat kurerande. Ska även plugga inte engelska. Det är 7 av de där orden jag inte kan så jag ska försöka printa in dem också.

Glad alla hjärtans dag! Egentligen skulle jag åkte ner på stan med Sabina och köpt något fint till mig själv, men jag tror inte jag ska göra det i alla fall, nu när jag stannat hemma från halva dagen i skolan. Sabina, Lisa och Matilda ska ut och käka på restaurang ikväll, men det kan jag inte heller hänga med på. Jag ska åka och kolla på våran match mot p93 som jag inte kan vara med på. dvs, om mamma låter mig.

Nej, off to bed.. sort of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0