Skolaaaaaan

Sitter i skolan och ska egentligen göra spanska övningar men det orkar jag ej. Har prov på onsdag och jag känner inte riktigt att jag vill ha det.
Kvällen blir en riktig innebandy ikväll. Först träning med skolan, sen direkt efter träning med små flickorna. Sedan får jag och amanda en halvtimme på oss och käka lite, sen har vi möta mellan halv 6 och halv 7. Sedan börjar vi träna igen halv 7 och är klara halv 9. Sen dusch och äntligen hem. Då ska jag plugga lite spanska framför datorn sedan blir det sängen. Jag är redo för en sen kväll, så det är lugnt. Har en timmes sovmorgon så lite skönt blir det. Dessutom är det en kort dag imorgon. Men efter skolan blir det ett par timmars plugg i skolan eftersom vi har prov på onsdag. heeheee... Nu slutar vi om en minut så vi hörs. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0