snilleblixten nådde botten

Jag håller på att få dampryck här. Jag beställde ju som sagt ett nytt kontantkort förra veckan. Det ramlade ner i brevlådan igår och idag laddade jag på det. Och så fiffigt! Nu mer skickar jag gratis sms till alla tele2/comviq-mobiler. Damprycket kommer här. Ingen kan skicka gratis sms till mig längre! Jag förstår inte vad det är för fel. Jag vet andra som har kompis, som kan ta emot sms gratis. Utan att de kostar något för skickaren dårå.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag har provat med det mesta som går. Jag har varit inne på hemidan och letat efter svar. Jag kan inte komma fram till något annat än att jag måste vänta ett par timmar innan det funkar.
Funkar inte det kommer jag antagligen skita i den där jävla mobilen.

Jag hatar när inte mina snilleblixtar funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0