Spanien, here we come!

Jag är fortfarande jätte irriterad över att det inte funkar. Dagen over-all har varit bättre än gårdagen. Visserligen långt ifrån bra, men en bit påväg. Eftersom jag har haft 2 dåliga dagar på raken här så finns det inte mycket som talar för att morgondagen kommer bli superbra. Vi får tillbaka matteproven och jag kan väl vänta mig ett IG. Bara för att mina dagar innan varit urusla. Säkert gjort 100tals slarvfel. Jag kom på 1 fel direkt i efterhand. Ett otroligt slarvfel. Så oetiskt utav mig att inte tänka klart. Fitta.

En fin ljusglimt som skrev upp dagen var att vi bestämde oss för att  dra iväg till Spanien i början på Maj. Mamma är sugen på att åka och jag är ju inte den som bangar på utlandsresa. Pappa ska iväg till Prag, med några vänner, direkt när vi kommer hem så han kunde inte hänka på. Så det blir bara mamma och jag.  Vi ska ner till mormors place igen. Om hon är där under tiden är inte klart ännu.
Den är inte bokad än. Dels har vi inte fått tag i mormor för att kunna höra om det är ok om vi kommer. Sen så vill inte pappa betala via nätet så kan ska åka ner på ticknet i veckan och fixa det.
Jag har även planerat att åka ner med Sabina. Vi måste fixa det snart bara. Vi får väl ta det en dag under lovet kanske, då båda kan så får vi ragga med pappa.

Ah! Ska bli askönt att komma iväg. Dock är det 3 månader tills dess. 12 veckor. 2 veckor längre än ett sommarlov, och alla vet vi ju hur vi längtar till de låååånga sommarloven. Well. 2 av de veckorna är lov. Och om 6,5 vecka är det påsklov. Sen åker jag efter typ 3-4 veckor. Aaaah.
Skulle kunna babbla på hur länge som helst om alla dess utlandsresor men nu är det stopp. För jag ska sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0