tierd bitch

Hallå.
Idag har det varit en lång dag. Tog mig hemifrån vid 11 imorse och kom inte hem förren nu.
Vi vann umdomslagsmatchen med 5-1 vilket betyder att detta lag gick upp i serieledning och förhoppningsvis stannar där till serien slut och kliver ur den som seriesegrare.
Efter den var det dags för distrikslagsträning. Vilket gick sådär för mig. Eller inget av dagens innebandypass gick bra för mig. Tråkigt värre. Men imorgon kommer breddtruppen ut och vi får väl se då vad de tyckte.

Nu på kvällen var vi som sagt och käka middag på akropolis. Vääääldigt gott.
Nu känner jag huvudvärken krypa sig på, vilket varnar för bihålesmärta inom kort stund så jag lämnar det ansträngande här och ägnar mig till andra avenyn istället.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0