tissda

En såhär dålig dag har jag inte haft på länge. En så här dålig start på veckan betyda två saker. Antingen att hela denna vecka kommer se exakt likdan ut som måndagen gjorde. Eller så kan inte de resterande dagarna av vecka inte bli värre än denna. Gah. Jag tänker alldeless för mycket.

Ska packa upp bagen, sen ska jag bums i säng. Tanken är att jag ska somna innan 12 ikväll.
Jag har inget att plugga till denna vecka, vilket känns gött.
Det känns som ändå som jag sitter och väntar på att någonting dåligt kommer hända...

Kommentarer
Postat av: Sabina

kämpa på babyunge

2008-02-04 @ 23:12:53
Postat av: beccaa

Vad är det som hänt :S ?
Poss

2008-02-05 @ 09:36:20
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0