Två låtar till...

Bjussar på två låtar till.
Den första är en akutistisk version på deras mer rockiga låt Misery Business. Jag kan inte riktigt bestämma mig om vilken jag gilalr mest. Det beror nog på humör. För övrigt så älskar jag hennes mun när hon sjunger. I know, weird men titta själv. it's special.



Här är ännu en akutistisk verison på en mer svängig låt. Originalet dök upp i hörlurarna på vägen hem från jobbet. Det var så jävla längesen jag hörde den. Sen nu när jag satt och tittade på The Hills (forts. på Laguna Beach) aå dök den akutistiska versionen upp. Dock tror jag inte att det var med Rihanna på TVn men whatta heck. Den på TVn var bättre iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0