Zzz...

Det gick så jävla dåligt på distrikslags träningen idag. Jag är så jävla ledsen för det. Jag känner inte att jag vill vara med längre för att det gick så dåligt. Det känns som att jag kommer dit och gör bort mig, och laget.
Men å andra sidan kommer jag hata mig själv för att jag aldrig kommer få veta hur långt jag hade kunnat gå om jag fortsatt. Jag vet fler som inte skulle bli glada om jag hoppade av. De skulla lacka som fan. Argh...

Jag längtar bara bort härifrån. Vill gå ut 3an nu så jag kommer ifrån det här jävla landet och stan. Jag vill ut i världen och skaffa nya erfarenheter.

Just nu vill jag bara pissa på allting som har med innebandy och skola att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0