5 veckor dit, sen 4 veckor dit, sen några dagar dit, sen 2 veckor dit, sen dit.........

Jag hatar, verkligen hatar, att vakna sent. Hela dagen liksom försvinner. Man sover ändå inte så jävla bra de sista timmarna ändå. Idag vaknade jag halv 12. Jävla skit. Speciellt när man ska upp tidigt till skolan imorgon.
Efter denna är korta veckan är det bara 5 veckor kvar till sportlovet. Därefter är det bara 4 veckor kvar till påsklovet. Sen är det bara någon vecka kvar till vi är lång lediga, dvs ons-söndag. Vilket är najs. Men därimellan kommer vi ju ha massa prov och uppsatser att skriva. Så jag känner inte att jag vill ta ut glädjen i förskott. Den får vänta.

Farmor har bakat världens godaste morotskaka. Jag tog nyss en bit och nu känner jag mig sugen igen.  Det lutar åt att den får bli min frukost idag. Det spelar ju ingen stor roll direkt. För träning ikväll har jag inte. Sorry, mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0