åland summer 08

Det blev inge party igår. Istället blev det en sen hemmakväll med tjejerna. Sådana kvällar är också härliga då man bara sitter hemma och snacka om allt mellan himmel och gjord. Vi gjorde klart att vi ska till åland i sommar. Minst 2 ggr. 1 av dessa gånger ska bli en långvisit på en vecka då vi hyr stuga med både kök och toalett. Låter bra.
Vi ska också försöka fixa så att vi kan vara där på nyår. Egentligen var det tänkt att jag och sabina skulle vara i spanien då. Men om vi ändrar lite datum och så, går det att pressa in. Men då är det verkligen mosning som gäller. Vi får se hur det blir, men vi hoppas på det bästa. Visstå, girls?

Idag klockan 4 får vi fint besök bestående av bror och farföräldrar. Vi ska bjussa på smörgåstårta här på heidenstamsgatan. Det är inget som faller mig i smaken så jag tror jag kommer få en baguettemacka istället. Mymma.
Eftersom det inte blev party igår blir det troligtvis det idag. Jag ska dock jobba imorgon så det kommer antagligen bli en early night för mig ikväll. Men det gör inte mycket. Jag ska jobba hela helgen vilket kan vara lite tråkigt, men man får hålla tankarna på lönen. jag ska försöka spara den så gott som det går, då jag redan har handlat upp nästan alla julklappspengar. Jag får alltid en sån ångest när jag gör såhär. Även om jag köper saker som jag behöver och vet att jag kommer använda.

Nu kom posten. Jag har beställt två par skor på internet som jag fick mail om i onsdags om att de skickats iväg och eftersom avi:n inte kom igår så hoppades jag på att den skulle komma idag. Det gjorde den också. Men nu har jag ju beställt i min mammas namn och man ska betala när man hämtar ut det så nu måste jag vänta tills mamma kommer hem från jobbet. KLOCKAN 4! Jag som vill ha dem nuuuu. Men den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: sabina

midsommar*

2008-01-05 @ 00:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0