change of plans

Tjennä.
Snart kommer min käre far hem med pizzä. Gott. Sedan ska jag bege mig mot Sabinas place för att avnjuta lite fint film/serietittande. Klingar bra i min öron de. Jag trodde jag skulle kunna spendera hela kvällen och halva natten där, men så blir inte fallet.
Min supervisor ringde nyss och frågade om jag vill jobba. Något jag inte tackar nej till. Ett förmiddagspass 7-14, sedan får man åka hem, ta en powernap och kasta i sig lite föda. Klockan 17.10 imorgon eftermiddag har vi samling inför matchen mot årsta IBK. Kanske förmodlidgen vara lite seg i benen, men fan va på topp jag ska vara. Jag hade planerat att åka ner på Ulagsmatchen imorgon bitti, men nix det får bli en annan gång. Tråkigt värre.

Well, of to the waiting stadium.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jo jag vet ;) Ja otroligt nog går den fortfarande men en sak har tyvärr lossnat fast de tror jag man kan limma fast bara.. De blev inte några sprickor ens. Ovanligt för att vara nått thailandskit :D

2008-01-18 @ 22:31:40
URL: http://idalillynathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0