chillträning och pakt med herr M

Tjena!
Idag var vi få spelare och endast 1 tränare på träning så det blev lite av en latch-träning. Vilket alltid är uppskattat då man börjat köra hårt igen. Men i helgen blir det andra grejer. Så årsta IBK ska inte förvänta sig något annat.
Vi skippade i alla fall fysen och slutade tidigare. Wiho.
Vi snackade lite om mat under strechingen. Vi kom in på det eftersom Johanna ville ha förslag på vad hon skulle äta efter träningen. I vilket fall som helst så säger jag att jag inte tycker om pyttipanna.
Ida: Åh, jag kan tänka mig att du är en såndär kräsen typ som gillar pommesfrites och bearnaiseås.
Vi brister ut i skratt. Vilken vettiga människa gillar inte det?
Jag: Haha, men vadå? Tycker inte du om det eller? (till ljungen)
Ljungen: Haha. joo..
Ida: Jaa.. okej, jag tycker också om det!
Jag tror det hon menade var BARA pommes och bea.

Jag har glömt och berätta om pakten jag har slutit med Morgan. Vi får inte käka godis, chips, kakor och sötsaker på söndag till torsdag. Inte heller får vi dricka lärre. I fanns fall inte heller snusa. Jag bröt mig redan första dagen med att äta kakor till frukost. Jag fick lite brottom så kakor passade bra. Men imorgon, då jävlar! tänkte jag. Men kom på att det är fredag och jag faktiskt fååår äta sånt shit. well... dags att njuta om 2 timmar. Men först ska jag ta mig en dusch. Sen ska jag ta mig ett kvällsmål och med popcon(+ grillkrydda) "efterrätt". Mymma.

Kort dag imorgon, som sagt. Sabina ville inte haka för hon skulle promt hem och se VBÅ. Som hon skulle säga: tööööööönt....

Dagens ljusglimt 2: Vi fick skippa fysen today. Halleluja!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tror någon tjuvade men en morotskaka i skolan här om dagen också.. I say no more ;P

2008-01-17 @ 22:52:57
URL: http://idalillynathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0